Geyve Belediyesi aşure ikram etti
Geyve belediye başkanı Selçuk Yıldız, muharrem ayı dolayısıyla vatandaşlara 5 bin kişilik aşure ikram etti.
Geyve Belediye Başkanı Selçuk Yıldız, düzenlenen aşure programında vatandaşlara kendi elleriyle aşure ikram etti. Yoğun katılımla gerçekleşen programda birlik, beraberlik ve kardeşlik duyguları bir kez daha pekişti. Muharrem ayının bereketi ve paylaşma ruhu Geyve’de hep birlikte yaşandı.
Başkan SelçukYıldız yaptığı paylaşımda;
“Programımıza iştirak eden, birlik ve beraberliğimize katkı sunan tüm hemşehrilerimize gönülden teşekkür ediyorum. Rabbim yapılan hayırları ve ikramları kabul eylesin, muhabbetimizi ve kardeşliğimizi daim kılsın. Allah kabul etsin.” ifadelerine yer verdi.
MEHMET AYDOĞAN