Geyve Belediyesi aşure ikram etti
Geyve belediye başkanı Selçuk Yıldız, muharrem ayı dolayısıyla vatandaşlara 5 bin kişilik aşure ikram etti.
26 Haziran 2026 - 22:19
Başkan SelçukYıldız yaptığı paylaşımda;
“Programımıza iştirak eden, birlik ve beraberliğimize katkı sunan tüm hemşehrilerimize gönülden teşekkür ediyorum. Rabbim yapılan hayırları ve ikramları kabul eylesin, muhabbetimizi ve kardeşliğimizi daim kılsın. Allah kabul etsin.” ifadelerine yer verdi.
MEHMET AYDOĞAN
Bu haber 70 defa okunmuştur.






FACEBOOK YORUMLAR