Geyve'de motosikletli ekipler göreve başladı
Geyve'de artan trafik düzensizliğinin önüne geçilmesi ve ilçede huzur ortamının sağlanması amacıyla İl Emniyet Müdürlüğü destekli motosikletli polis ekipleri göreve başladı.
25 Haziran 2026 - 20:50
Geyve İlçe Emniyet Müdürlüğü, ilçe genelinde trafik düzenini ve güvenliğini en üst seviyeye çıkarmak adına çalışmalarını hızlandırdı. Bu kapsamda, İl Emniyet Müdürlüğü’nden takviye olarak gönderilen motosikletli polis ekipleri, ilçenin kritik noktalarında denetim ve uygulamalara başladı.
DENETİMLER SÜRÜYOR
İlçede son dönemde artış gösteren trafik düzensizliğine kalıcı bir çözüm üretmek amacıyla başlatılan uygulamalar, vatandaşların can ve mal güvenliğini korumayı hedefliyor. Yetkililer, kuralların toplumun huzuru için hayati önem taşıdığını vurgulayarak, kurallara uymayan sürücülere yönelik yasal işlemlerin tavizsiz bir şekilde uygulanacağını belirtti.
UYUM ÇAĞRISI
Daha önce ilçedeki trafik düzensizliğinden ve park ihlallerinden şikayetçi olan bölge halkı, başlatılan bu yoğun denetimlerin gerekli olduğunu ifade etti. Emniyet yetkilileri ise toplumsal düzenin sağlanması için tüm sürücülerin trafik kurallarına hassasiyetle uyması gerektiği çağrısında bulundu. Motosikletli ekiplerin ilçe genelindeki asayiş ve trafik denetimlerine periyodik olarak devam edeceği öğrenildi. (aksamhaberleri.com.tr)
Bu haber 1067 defa okunmuştur.






FACEBOOK YORUMLAR