Geyve'nin yıldızı parlayan okulu
Geyve Sağlık Meslek Lisesi'nde mezuniyet töreni.. Geyve Mesleki ve Teknik Anadolu (Sağlık Meslek) Lisesi, 2025-2026 öğretim yılında 38 neferi meslek yemini ederek, sağlık ordusuna uğurladı.
25 Haziran 2026 - 16:49 - Güncelleme: 25 Haziran 2026 - 16:51
Okulda düzenlenen mezuniyet töreni ile ebe yardımcılığı, hemşire yardımcılığı ve sağlık bakım teknisyenliği alanlarından mezun olan 38 öğrenci meslek yemini ederek, sağlık personeli unvanını aldılar.
YILDIZI PARLAYAN OKUL
34.dönem mezuniyet töreninde konuşan okul müdürü Engin Şenol şunları söyledi: Okulumuz Sağlık Meslek Lisesi adıyla 1991 yılında hemşirelik bölümüyle ilçemizde hizmete başlamıştır. 36 yıldır Geyve, Pamukova ve Taraklı ilçelerimizden sağlık sektörüne eğitimli iş gücü yetiştirerek; ilçemizin güzide ve köklü bir eğitim yuvası haline gelen okulumuz, akademik başarının yanında sosyal ve sportif başarılarıyla da ilçemizin parlayan kurumlarından biridir.
Sevgili gençler, bugün sizlerin sağlık personeli olarak sağlık ordusuna katılmış olmanızdan büyük bir gurur ve mutluluk duyuyoruz. Sizler bundan sonra sağlık personeli olarak insan hayatına dokunacak, şefkatiniz ve bilginizle topluma hizmet edeceksiniz. Mesleğinizi her zaman sevgiyle, vicdanla ve sorumluluk bilinciyle yapacağınıza inanıyorum.
YENİ ÖĞRENCİLERİ BEKLİYORUZ
Geyve Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi bu yıl mezun ettiği genç sağlık çalışanlarını geleceklerine uğurlarken önümüzdeki eğitim öğretim yılında sağlık sektörüne gönül verecek yeni öğrencilerini aynı şevk ve heyecanla beklemektedir.
Mehmet Aydoğan
Bu haber 130 defa okunmuştur.





FACEBOOK YORUMLAR