Geyve Sinan Bey MTAL'de mezuniyet coşkusu
Geyve Sinan Bey Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi, 2025-2026 öğretim yılını muhteşem bir törenle taçlandırdı.
26 Haziran 2026 - 22:37
Okul müdür Hasan Hüseyin Kurşun konuyla ilgili şunları söyledi: Hayallere açılan kapının aralandığı, emeklerin başarıyla taçlandığı ve unutulmaz anıların yaşandığı mezuniyet gecemiz; öğrenci, veli ve öğretmenlerimizin yoğun katılımıyla büyük bir coşku içerisinde gerçekleştirildi.
BAŞARILAR DİLEDİ
Program, Gazi Mustafa Kemal Atatürk ve aziz şehitlerimiz anısına yapılan saygı duruşunun ardından İstiklal Marşı'nın hep bir ağızdan okunmasıyla başladı. Ardından okul müdürü Hasan Hüseyin Kurşun, yaptığı anlamlı konuşmada mezun olan öğrencileri tebrik ederek, onların geleceğe güvenle yürüyen bireyler olarak ülkemize önemli katkılar sağlayacaklarına olan inancını dile getirdi. Velilere ve öğretmenlere özverili çalışmalarından dolayı teşekkür etti.
Müdür Kurşun, öğrencilere yeni hayatlarında sağlık, mutluluk ve üstün başarılar temennisinde bulundu.
GURUR VERİCİ BAŞARI
Törenin en gurur verici anlarından biri ise okul derecelerinin açıklanması oldu. 2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı sonunda Buse Yurt okul birincisi, Muhammed Abdülkadir Bayrak okul ikincisi, Fatih Çobanoğlu ise okul üçüncüsü olarak büyük bir başarıya imza attı. Dereceye giren öğrenciler uzun süre alkışlanırken, okul birincisi Buse Yurt, geleneksel mezuniyet töreninin en anlamlı anlarından biri olan okul kütüğüne ismini çakarak adını okul tarihine altın harflerle yazdırdı.
Duygu ve heyecanın doruğa ulaştığı gecede mezun öğrenciler, yıllarca süren emeklerinin karşılığını almanın mutluluğuyla keplerini gökyüzüne fırlatarak mezuniyet sevincini büyük bir coşkuyla kutladı. Gökyüzünü süsleyen kepler, öğrencilerin umut dolu yarınlara attıkları ilk adımın simgesi oldu.
MEZUNİYET PASTASI KESİLDİ
Mezun öğrencileri temsilen gerçekleştirilen pasta kesimi törene ayrı bir anlam katarken, gece boyunca birlik, beraberlik ve gurur duyguları ön plana çıktı.
Programın eğlence bölümünde sahne alan değerli sanatçı Ayşe Anıl Kara, seslendirdiği birbirinden güzel eserlerle öğrencileri, velilerimize ve davetlilere unutulmaz anlar yaşattı. Coşkunun zirveye ulaştığı konser boyunca katılımcılar mezuniyet sevincini doyasıya yaşadı.
İKRAM
Gecenin sonunda velilere çeşitli ikramlarda bulunulurken, öğrenciler öğretmenleri ve aileleriyle bu anlamlı günü ölümsüzleştiren hatıra fotoğrafları çektirdi.
BAŞARILAR DİLENDİ
Okul müdürü Hasan Hüseyin Kurşun: “Okuldan mezun olan tüm öğrencilerimi yürekten kutluyor; bilgi, azim ve umutla çıktıkları yaşam yolculuğunda sağlık, huzur, mutluluk ve üstün başarılar diliyoruz. Yolunuz daima açık, ufkunuz aydınlık, başarılarınız daim olsun.” dedi.
MEHMET AYDOĞAN
Bu haber 118 defa okunmuştur.





FACEBOOK YORUMLAR